Rodzinkowo
brak cierpliwosci

Rany od pol miesiaca licytuje wozek maclarena na allegro i za kazdym razem w ostatnich 15 sekundach ktos mnie przebija:( chyba nigdy mi sie nie uda, ach tam nie mam cierpliwosci. chcialam zeby bylo taniej a wyjdzie na to ze w koncu sie zdenerwuje i bede musiala kupic nowy. moze ktos mnie poratuje i wie o jakims nie drogim w dobrym stanie wozku maclaren xlr

Pokaż całość (1 komentarzy)
W końcu świat internetu

Naaaareszcie świat w którym mam pełny dostęp do inetrentu. Powróciliśmy już z wakacji:) To chyba moje najdłuższe wakacje od nie wiem kiedy, dwa miesiące wspaniałego nadmorskiego powietrza. Jestem wypoczęta i pełna energii, dobrze mi zrobił ten wyjazd i małej chyba też, dużo lepiej mi spi niz kiedyś. Druga sprawa że pewnie jest już starsza i przestaje ją męczyć wszystko co jest mozliwe z brzuszkiem, wzdęcia, zaparcia. Co prawda cały czas mamy problem z robieniem kupki ale czekamy tego końca 4 miesiąca  i będziemy podawać te wszystkie dania typu jabłuszko, gruszka śliwka i mam nadzieje że się ruszy. Sama przekonałam się...

Pokaż całość (2 komentarzy)
brak neta brak brak

Niestety nie mam codziennego dostepu do inetenetu takze wszystko opowiem po powrocie, wspomne tylko ze jestem juz z kochanym mezuniem, czyli wszyscy w komplecie. Aaaaaa i dziekuje wam dziewczyny za podpowiedzi, moja cora zrobila dzis kupke po tym jak objadlam sie sliwek jejejejejejeje:)mama bardzo szczesliwa. pozdrawiam cieplutko wszystkie mamy i do uslyszenia

Pokaż całość (0 komentarzy)
Pogoda slaba

Przez ostatniedni troszke skorzystalam ze sloneczka i jezdzilysmy nad morze, co prawda wiatr duzy ale na sloncu upal. Codziennie chodzimy z Julka na spacery, dzisiaj nie wiem czy nam sie uda bo czas na wielkie prasowanie;) Najpozniej jutro musze nas spakowac, bo w czwarteczek z samego rana tatus po nas przyjezdza i jedziemy dalej na wakacje. Szczerze nie nawidze sie pakowac, ale zrobie to z checia bo mega sie stesknilam za mezem. Dobra musze przerwac bo mala wstala...

Pokaż całość (5 komentarzy)
123
Strona główna Księga gości MyJulia Licznik odwiedzin: 129623